مــــن بــــه بـــی محلــــی آدمـــها عـــادتــــــ دارم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man




 

 

 


آهستـــه بیــــا

چیـــزی هــــم ننـــویـــس


نظــــــــــــــر هــــم نگــــذار


همــــان کــــه بخـــوانـــی بـــس استــــــــــــ


مــــن بــــه بـــی محلــــی آدمـــها عـــادتــــــ دارم






 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت17:04---5 مهر 1393
عالی بودمرسی

فاطمه
ساعت17:36---16 تير 1393
سلام خیلی خوب بودبا اجازه تون کپی کردم.....

ساره
ساعت18:17---14 اسفند 1392
وبلاگ قشنگی داری فدات

roya
ساعت22:30---24 بهمن 1392
چطوری یه صفحه وب مثل شما داشته باشم

MOHAMMAD
ساعت14:31---11 آذر 1392
بارالها …
“زخم”ها ، “رحم” میخواهند …
فقط این دو نقطه را بردار


انجمن تفریحی شادی وب
ساعت2:28---10 آذر 1392
سلام . وبلاگ زیبایی داری ...

امیدوارم حالت خوب باشه. یه انجمن تفریحی راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و گرم و کاملا سالم برای دختر و پسر های ایرانی

شکل ظاهری انجمن هم روش کار شده و سعی شده زیبا به نظربیاد ..

اگه هم بلد نیستی با انجمن کار کنی آموزش های لازم داده شده سوالی هم داشتی میتونی بپرسی.

خوشحال میشم دعوت ما رو قبول کنی

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

این لینک انجمن :

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار

فعلا


یاسمین
ساعت21:22---9 آذر 1392
گاهی اینقدر از دوست داشتن هایم خسته می شوم که می خواهم قلبم را بتکانم تا خالی شد از هر چه رنگ و بوی دوست داشتن میدهد

به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم
دوست داشتین نظر هم بذارین


مینا
ساعت21:39---5 آذر 1392
سلام دوست خوبم
من یک پیشنهاد عالی برات دارم
میتونی به وبلاگت مطالب مورد علاقه ات را بصورت اتوماتیک و لحظه ای اضافه کنی، و وبلاگت رو بروزترین وبلاگ کنی، و همینطور بازدیدت را بالاتر ببری، فقط کافیه که بری به آدرس زیر:
http://dornews.com/utility.aspx
و از مطالب رایگان آن استفاده کنی
و همینطور می تونی در این صفحه تبادل لینک بصورت کاملا رایگان و هدفمند را هم داشته باشی
می تونی تقسیم بندی های از قبل مشخص شده را انتخاب کنی مثل اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سایر
و همینطور میتونی مثلا یکی از بازیگران یا بازیکنان و یا حتی یک شخص خاص و یا تیم خاص و یا یک موضوع خاص مورد نظرت را وارد کنی تا اخبار و اطلاعات بروز منتشر شده در این مورد در چند لحظه پیش، را دراختیارت قرار بدهد
تا یادم نرفته این رو هم بگم که می تونی با ثبت نام تو این سایت، و قراردادن باکسهاش تو وب سایتت درآمد خوبی هم دربیاری، من خودم بصورت میانگین ماهی 400تومان درآمد دارم
امیدوارم توانسته باشم، به بهتر شدن مطالب وبلاگت و تعداد بازدیدهات کمکی کرده باشم.
با تشکر فراوان از خدمت دوست خوبم
از طرف مینا


SAEID
ساعت14:24---27 آبان 1392

با سلام و خسته نباشيد
دوست گرامي
همانطور كه ميدانيد شما ميتوانيد
با عضويت سريع در سيستم كسب درامد
علاوه بر داشتن يك وبلاگ ،ميتوانيد از اين وبتان
بر حسب تعداد بازديد روزانه تان كسب درآمدمطمئن و تضميني را داشته باشيد.
پس دقايق باقــــــــــــي را از دست ندهيد.
هم اكنون ميتوانيد از آدرس زير ثبت نام كنيد...
با تشكر

http://popupfa.com/?ref=165


SAEID
ساعت14:23---27 آبان 1392
سلام
وب خوب و پر احساسي دارين
واقعا دس مريضات
خوشحال ميشم به وب منم سر بزنين و رد پاتونو واسم جا بزارين.مرسي
موفق باشين روز خوش



ونوس
ساعت8:37---26 آبان 1392
خيلي قشنگ بود

MASTER1
ساعت10:19---9 مهر 1392
salam hamshahri refigh bimarefat khobi?
kojai namard delm barat tang shod
shokhi nadarama javgir nashi gofte bashm
Bos bede


sobhan
ساعت16:11---6 مهر 1392
سرد است …
نیمکتی تنها در پارک نشسته است ، من تنها بر نیمکت و تو تنها در من …
میبینی ؟ چه در همیم و تنها ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: